بهترین سکانس سریال آنام از نگاه مهرانه مهین ترابی/ انتقاد از طراح لباس
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۱۱۹۷
ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص حضورش در سریال آنام گفت: بازی در سریال آنام مثل دیگر کارهایم ویژگیهای خاص خودش را داشت و باید موقعیت هایی را در آن تجربه می کردیم تا به پایان برسد.
وی ادامه داد: ریحانه، فکر نمی کنم با نقش های دیگری که تا به حال بازی کردم تفاوت خاصی داشت، البته نسبت به دیگر نقش هایم موقعیت هایی که در آن قرار می گرفتم حساس و خاص بود اما به هر حال کار ما همین است و باید هر نوع شخصیت و نقشی را تجربه کنیم و به تصویر بکشیم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
بهترین سکانس «آنام» صبحتهای مادرانه ماهگل و ریحانه بود/ اصلا از طراحی لباسم راضی نیستم
مهین ترابی در خصوص اینکه شاید ابتدای سریال این طور به نظر میآمد که نقش ریحانه محوری نباشد تصریح کرد: قصه سریال آنام از قبل پیش بینی شده بود که شخصیت ریحانه چطور باید به تصویر کشیده شود، اما دلیل اینکه به نظر می رسید نقشم در این کار محوری نیست به این خاطر بود که روند داستان به گونهای پیش میرفت که بیشتر فلاشبک به گذشته داشت و به دلیل اینکه دوران جوانی من در داستان سریال زیاد پررنگ نبود اینگونه به نظر می رسید که شاید نقش ریحانه کلیدی نیست، این در حالی است که این مجموعه کاملا در زمان حال رخ میداد اما بخش های گذشته داستان در قسمت های طولانی به تصویر کشیده می شد.
وی ادامه داد: به طور کلی من نمی دانم این فلاشبک های طولانی به گذشته در سریال آنام نقطه قوت آن بود یا ضعف، اما من از مسیر نقش کاملا اطلاع داشتم و با توجه به اینکه می دانستم قرار است چه اتفاقی در داستان بی افتد و گذشته آن چه مسائلی را شاهد خواهد بود آن را بازی کردم.
بهترین سکانس «آنام» صبحتهای مادرانه ماهگل و ریحانه بود/ اصلا از طراحی لباسم راضی نیستم
بازیگر سریال آنام در خصوص اینکه چه مقدار با شخصیت ریحانه در سریال ارتباط برقرار کرده است بیان کرد: فکر می کنم من و باقی عوامل برای این کار زحمات بسیاری کشیدیم،و واقعا خودم در طول 6 ماه نیم گذشته و زحمات زیادی که کشیده ام باعث شد این کار بسیار زیاد در یاد من بماند، چراکه تمام پاییز و زمستان را در رفت و آمد و همچنین بیشتر شبها در سرما و گرما سر کار بودیم، اما خوشحالم که مردم این مجموعه را در نهایت میبینند و از آن راضی هستند چراکه همیشه قصد من در کارهایی که در آن بازی می کنم این است که پیامی که قصه دارد را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشم تا به مردم منتقل شود و آنها را سرگرم کند.
مهین ترابی در خصوص اینکه کدام سکانس سریال آنام را بیشتر از دیگر سکانس ها دوست دارد اظهار کرد: سکانس های حسی و احساساتی زیادی در سریال آنام وجود داشت، چون به هرحال موقعیت سریال و داستانش موقعیت خاص و تاثیر گذاری بود. همه سکانس ها از نظرم خوب بود اما من فکر می کنم سکانسی روبرو شدن ریحانه و ماه گل که در واقع اسم اصلی اش مارال است در سریال یکی از سکانسهای قوی این مجموعه بود.
وی ادامه داد: این سکانس در واقع تقابل بین دو مادر است، با همه پیچیدگی هایی که بین آنها وجور دارد، از طرفی مادری که دختری را 30 سال برایش زحمت کشیده و بزرگ کرده، نمی دانسته که اصلا فرزند خودش است و از طرف دیگر مادری که حاصل ازدواج عاشقانهاش را از دست داده، در بخش کلامی سکانس بسیار مشکلی بود، و من حس می کنم بازی در این سکانس خیلی سخت و البته برایم از باقی سکانس ها جذاب تر بود.
بازیگر نقش ریحانه در سریال آنام در خصوص طراحی لباس این مجموعه افزود: اصلا از طراحی لباس این مجموعه راضی نبودم و بسیار از طراحی لباس این کار دلخور هستم و اذیت شدم و متاسفم که به این موضوع مهم یعنی طراحی لباس در آثار نمایشی آن طور که باید و شاید اهمیت داده نمیشود و امیدوارم این حرفهایم به گوش دستاندرکارن این عرصه برسد هر چند که سالها گفتهام ولی ترتیب اثری داده نشده است، چراکه حیف است در قبال این همه زحمتی که توسط نیروهای انسانی در آثار کشیده می شود، بابت چند تکه لباس مناسب کار شکل خوبی به خود نگیرد.
مهین ترای در خصوص پایان سریال آنام تصریح کرد: پایان سریال آنام را که نمی توانم نظر دقیقی درباره آن بدهم اما حتما برای مخاطب پایان جذابی خواهد داشت.
وی در خصوص آخرین فعالیت هنری خود خاطرنشان کرد: این روزها مشغول ایفانی نقش در سریال پاهای بیقرار به کارگردانی منوچهر هادی هستم اما در مورد نقش و ویژگی های آن هیچ چیزی فعلا نمی توانم بگویم.
منبع: ایران اکونومیست
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
کمگلترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
به گزارش همشهریآنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کمتعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسیهای این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط میشده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا بهعنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان میرود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنیاش به سود تیم استفاده میکرده است. بهعنوان مثال، در نیمفصل دوم لیگ بیستودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هتتریک تماشایی او برابر گلگهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف میزنیم.
در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵پاسگل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، تعداد گلهای زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیمفصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بودهایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را بهجا گذاشت و بعدتر هم بهترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن میرود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آمادهتر نیاز دارند.
کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسبها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس